FAQ (Frequently asked questions) 

Q: Har jag betalat?  

A: På mina sidor kan du se om din betalning blivit genomförd eller inte.  

 

Q: Kan jag få längre kredit/förlänga min betalningsperiod   

A: Tyvärr är det inte möjligt att få förlängt kreditdagar. Betalningsperioden är på 14 dagar, när dessa dagar har passerat kommer en påminnelseavgift tillkomma på 60 sek.  

 

Q: Jag har inte fått min faktura.   

A: Dubbelkolla så att du skrivit rätt mailadress under mina detaljer. Ibland kan fakturan hamna i din spamfolder. 

Är din mail adressen rätt och du fortfarande inte fått fakturan vänligen kontakta vår kundtjänst på tel: 031- 58 22 21 .

KOM IHÅG: Att alltid betala i god tid så att du undkommer påminnelseavgiften.  

 

Q: Jag har redan betalat min faktura men har ändå fått en påminnelseavgift? 

A: Dubbelkolla inbetalningens dagen för fakturan och förfallodagen för fakturan, det hittar du under mina orderbekräftelse. Oftast tar det 3-4 antal dagar innan betalningen blir registrerad hos banken därför ber vi dig som kund att lägga betalningen 3-5 dagar innan förfallodatum för att förhindra påminnelseavgiften. Kommer betalningen in senare än ordinarie dag kan vi tyvärr inte förhindra påminnelseavgiften.  

 

Betala i god tid och slipp påminnelseavgiften! När du väl fått en påminnelseavgift är det inget vi kan göra för a makulera avgiften. 

Hittade du inte svaret på din fråga?

Tveka inte att kontakta oss så hjälper vi dig så gott vi kan!

info@kimido.se