FAQ (Frequently asked questions)
Q: Har jag betalat?
A: På mina sidor kan du se om din betalning blivit genomförd eller inte.
Q: Kan jag få längre kredit/förlänga min betalningsperiod
A: Tyvärr är det inte möjligt att få förlängt kreditdagar. Betalningsperioden är på 14 dagar, när dessa dagar har passerat kommer en påminnelseavgift tillkomma på 60 sek.
Q: Jag har inte fått min faktura.
A: Dubbelkolla så att du skrivit rätt mailadress under mina detaljer. Ibland kan fakturan hamna i din spamfolder.
Är din mail adressen rätt och du fortfarande inte fått fakturan vänligen kontakta vår kundtjänst på tel: 031- 58 22 21 .
KOM IHÅG: Att alltid betala i god tid så att du undkommer påminnelseavgiften.
Q: Jag har redan betalat min faktura men har ändå fått en påminnelseavgift?
A: Dubbelkolla inbetalningens dagen för fakturan och förfallodagen för fakturan, det hittar du under mina orderbekräftelse. Oftast tar det 3-4 antal dagar innan betalningen blir registrerad hos banken därför ber vi dig som kund att lägga betalningen 3-5 dagar innan förfallodatum för att förhindra påminnelseavgiften. Kommer betalningen in senare än ordinarie dag kan vi tyvärr inte förhindra påminnelseavgiften.
Betala i god tid och slipp påminnelseavgiften! När du väl fått en påminnelseavgift är det inget vi kan göra för a makulera avgiften.
Hittade du inte svaret på din fråga?
Tveka inte att kontakta oss så hjälper vi dig så gott vi kan!